Reklamacje

Produkt należy odesłać na nasz adres Lady Moda - Handel hurtowy i detaliczny Marzena Głowacka ul.Św.Antoniego 12,97-200 Tomaszów Maz. razem z wypełnionym formularzem ZWROTU załączonym do każdego zamówienia z paragonem lub fakturą.

 

  1. Nie przyjmujemy paczek wysłanych paczkomatami lub za pobraniem
  2. Sprzedający ma prawo odmówić przyjęcia zwrotu lub dokonania wymiany produktu,który nosi ślady użytkowania przekraczającego podstawowe zapoznanie z produktem (uszkodzenia mechaniczne,poplamienia,brak metki)
  3. Zwroty kosztów transakcji realizowane są przelewem bankowym w ciągu 14 dni od momentu otrzymania zwrotu
  4. Koszt odesłania towaru ponosi KUPUJĄCY

REKLAMACJA

W przypadku reklamacji,otrzymany produkt należy wysłać na adres Lady Moda - Handel hurtowy i detaliczny Marzena Głowacka 

ul.Św.Antoniego 12 , 97-200 Tomaszów Maz. wraz z wypełnionym formularzem reklamacji z paragonem lub fakturą.

 

 

  1. Nie przyjmujemy paczek pobraniowych ani wysłanych paczkomatami
  2. Każdy zwracany produkt powinien być czysty,odpowiednio zabezpieczony i zapakowany Gdy reklamacja uznana jest za zasadną ,towar uszkodzony zostanie naprawiony lub dokonana zostanie wymiana na inny (pełnowartościowy).Jeśli nie będzie to możliwe, Ladymoda.pl zwróci wszelkie poniesione przez klienta koszty transakcji.
  3. Zwrot zostanie zrealizowany przelewem bankowym
  4. Każde żądanie zostanie rozpatrzone niezwłocznie,jednak nie pózniej niż w terminie 14 dni,zgodnie z Ustawą z dn. 23.04.1964 r. Kodeksu Cywilnego

Wyrażam zgodę na otrzymywanie newslettera

Oprogramowanie sklepu internetowego Sellingo.pl