Produkt należy odesłać na nasz adres Lady Moda - Handel hurtowy i detaliczny Marzena Głowacka ul.Św.Antoniego 12,97-200 Tomaszów Maz. razem z wypełnionym formularzem ZWROTU załączonym do każdego zamówienia z paragonem lub fakturą.
- Nie przyjmujemy paczek wysłanych paczkomatami lub za pobraniem
- Sprzedający ma prawo odmówić przyjęcia zwrotu lub dokonania wymiany produktu,który nosi ślady użytkowania przekraczającego podstawowe zapoznanie z produktem (uszkodzenia mechaniczne,poplamienia,brak metki)
- Zwroty kosztów transakcji realizowane są przelewem bankowym w ciągu 14 dni od momentu otrzymania zwrotu
- Koszt odesłania towaru ponosi KUPUJĄCY
REKLAMACJA
W przypadku reklamacji,otrzymany produkt należy wysłać na adres Lady Moda - Handel hurtowy i detaliczny Marzena Głowacka
ul.Św.Antoniego 12 , 97-200 Tomaszów Maz. wraz z wypełnionym formularzem reklamacji z paragonem lub fakturą.
- Nie przyjmujemy paczek pobraniowych ani wysłanych paczkomatami
- Każdy zwracany produkt powinien być czysty,odpowiednio zabezpieczony i zapakowany Gdy reklamacja uznana jest za zasadną ,towar uszkodzony zostanie naprawiony lub dokonana zostanie wymiana na inny (pełnowartościowy).Jeśli nie będzie to możliwe, Ladymoda.pl zwróci wszelkie poniesione przez klienta koszty transakcji.
- Zwrot zostanie zrealizowany przelewem bankowym
- Każde żądanie zostanie rozpatrzone niezwłocznie,jednak nie pózniej niż w terminie 14 dni,zgodnie z Ustawą z dn. 23.04.1964 r. Kodeksu Cywilnego